10 november 2008

hej på dig! jag har just nu ingenting att göra...sitter på en relion lektion och funderar på vad det e för fel med mig, jag har varit nere dom senaste veckorna, väldigt nere, och kan inte förstå varför.
jag har ingen som helst aning. men något jag undrar e just varför. har jag tappat livs glädjen eller vadå?
vad är igentligen min livsglädje? en av mina funderingar är att den försvann med anna...att jag helt enkelt har fattat att den jag älskat mest i mitt liv hitils lämnade mig...att det liksom blev på riktigt. ne jag tror inte det...men har nog lite med henne att göra iaf...alla man träffar och har kontakt med har ju iaf ett finger med i spelet om hur livet förtsätter.
men jag får väl se sen hur det fortsätter...allt löser sig om man skiter i det:P

men åter till något roligare...förra helgen jobbade jag...denna helgen har jag först varit på "dejt" om man kan kalla det så...blir inget mer än det ändå så bäst att vänja sig liksom...men det va underbart...och allt vi gjorde...jag stör mig lite på det...för att man kan ha så sjukt underbart borde nästan vara förbjudet...och då syftar jag inte på sex..utan personligheten hos en människa som kan vara så underbar..en sådan utsrålning av lycka och en sådan charm...det e rätt läskigt..jag kan inte ens beskriva personen...allt e över alla ord man kan tänka sig...men iaf...kärlek e mer än vad man kan säga me ord...

sen åter till en annan sak...att när man hittar en person som e sjukt mysig och sådär man gillar rätt mkt så bor dom alltid för långt bort...så ibland undrar jag hur i helvete jag ska hitta någon till mig som bor nära...och som är homo eller bi....alla e ju inte direkt sånna som vill ha mig...eller kanske...det e så många som säger att jag borde ha tjej rätt lätt och att jag e värd en bra tjej...men det e svårt att hitta en bra tjej för alla bra tjejer bor inte i närheten av mig....AAHHH HATA!

men men jag tänker ta det som det kommer...tänker inte vara despirat....det får man ingenting tillbaka av...dessutom gillar jag människor för lätt...har även för lätt för att hata människor...just nu undrar jag varför du lämnade mig...jag vill ha dig tillbaka...men du skulle aldrig ta tillbaka mig även om du fått betalt...men det kanske inte e mer än rätt...

nej nu gnäller jag ju bara...det va bara jobbigt...men asså den senaste tiden känns det som om man har hamnat i ett hål där man bara gräver sig djupare och djupare vilket kan vara rätt frustrerande ibland.

men så kan det va och dessutom behöver jag pengar till kläder...behöver ändra till något roligare att klä sig i...men det utgör framtiden,..

men men ska snart dra med bussen dessutom...e ju i skolan nu...och sen ska jag hem och antagligen äta och spela fiesta^^ riktigt kul spel.

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi hej =) jag vet hur det var det det där med at man har hamnat i ett hål.. Det känndes som om jag var där i sommras eller nått. Skit jobbit. Ajja, inte där nu iaf =) Hoppas du mår bra annars. var så längesedan man såg dig. Kram

2008-11-10 @ 23:31:14
URL: http://saarandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0