15 november 2008

hej igen som valnigt ska jag bara skriva massa skitsaker.

jag e trött på allt just nu...inte för att någonting har hänt utan har bara tappat lusten om att veta vad som händer under morgondagarna...det e tråkigt....dessutom så vill jag ha en flickvän vilket jag känner mig despirat över och gör allt ännu värre...jag har något sånhär slagt kontrollbehov över mig själv så jag vet att jag har någon jag alltid kan komma till...en fast punkt i livet...det e vad jag behöver just nu...komma ifrån mitt eget liv...någon som kanske kan hjälpa mig?
men nog om det....va på byggde fest i torsdags...hittade en hel del fina tjejer...va inte i skolan på fredagen för jag blev konstig nog magsjuk...(mamma kallar det fyllesjuk)....så jag får se om dom känner igen mig på måndag....sen har jag jobbat idag och det har varit rätt okej...bara trött just nu...ska jobba imorgon med...

jag vill hitta en punkt i mitt liv som gör mig lycklig...att jag får jobba gör mig glad...men jag kan inte leva på det...det e något som saknas som jag inte kan få...dessutom e det sjukt jobbi´gt att ha känslor för sitt x när man vet att det inte blir mer med det...men så e det väl rätt ofta...man vet att man inte kommer bli tsm igen för det bara e så...man går visdare ...10 år senare har båda 2 säkert familj och fruar som älskar än...men en dag så vet man inte hur det blir...2 två dagar e man lite säkrare...den 3:e dagen då är allt detta glömt...så fungerar tankarna tycker jag...dom kommer sen går dom,...

känns som jag är i en lös punkt i mitt liv....just nu vet jag inte vad jag vill....och jag har inte direkt någon som jag kan lita på längre...
men men så är det ju ibland....och det känns bra att f¨å skriva av sig det så man slipper tänka på det....allt ordnar sig och imorgon e detta glömt

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0