3 november 2008

ja idag är det en ny dag och mitt höstlov är slut..har ändå bara jobbat....och jag e inte i skolan idag heller...e sjuk...ont i huvet och slö och trött och ja...jag orkade helt enkelt inte dra till plugget.
men ingen tycka synd om mig för det e irreterande.

ja då ska vi se...jag har då jobbat hela veckan med djuren som mjökar...det har funkar bra och längtar redan efter min lön som kommer ligga på ca 2-3 tusen. inte mkt m,en iaf något^^:P

dom senaste tankarna jag har haft är varför alla gillar mig så himla bra...visst dom säger att jag e snäll omtänksam och trevligt och underbar...bla bla bla...mend et som stör mig e att alla säger samma sak...det måster vara något som skiljer mellan mig och alla andra här i världen...jo iofs har jag nog själv svaret på det...jag dömmer inte folk efter utseende eller ras eller annat...jag dömmer inte folk över huvud taget...men ogillar männiksor det gört jag...det gör iofs alla..
sen är det ´väl för att jag inte tänker på sdaker och ting som alla andra gör...e alltid posotov mot allting...tror att alla e bättre än vad dom är och att hela livet e som rosor i ett badkar...men det e ju jag det...XD

så jag vet inte...det e väl så att folk gillar andra för va dom e inte för vad dom gör sig till...så jag tycker om att vara mig själv..och gillar domd et itne . bad for dom...^^,

men ja så ligger det väl till på den fronten...just det...det e snart ju^^ och jag har inte ens tänkt på att börja julhandla än...liksom alla såkallade...höjdpunkter e inte så speciella längre nu när man vuxit upp...inte för mig iaf...jag firar inte direkt halloween...tycker  det e överskattat och har däremot inte haft den i sverige från början...den är en amerikansk tradition...det jag ser fram emot just nu e väl julen...men det e ju någon som e sen man e liten...det kommer man nog aldrig ifrån...eller nypår och påsken eller midsommar...satan...jag följer ändå en del saker;O

men över till att jag har jobbigt med mina kärleks bekymmer...som sagt det e alldeles för mycket folk som gillar mig och jag har svårt att såra människor..så..hur gör man för att veta om man vill bli tsm med någon...shit det e svårt...jag e kär i någon enstaka sådär...som jag inte kan få...sen finns det en hel drös som e kära eller förälskade i mig...eller åtmintonne vill antingen dejta mig eller ha sex med mig...och hur fan gör man då liksom?

jag violl inte såra någion och har svårt för att bara hoppa i säng med någon sådär...hmm tål att tänka på...ska ju ha tid att träffa dom med ju...eftersom ingen av dom bor ju i närheten direkt....rätt jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0