27 oktober 2008

Hej på er..just nu sitter jag och lyssnar på tatu och funderar en del på allt möjligt...håller på att f iordning på min helvete till dator...så just nu sitter jag på syrrans:P och så e jag på msn och snackar med männiksor...
 
hoppas allt e bra med er där ute...med mig själv vet jag inte hur det e längre...jag har länge längtat efter att få träffa en tjej som jag träffade med några kompisar för ett tag sen innan...och vi har snackat på msn och sådär med...men nu när vi träffades va det helt annorlunda...eller inte helt men det va liksom...inte som jag hade känt att det skulle va...liksom gnistan och längttan är inte kvar som debn va sist...

så antagligen e jag inte kär i tjejen...eller så e det bara så att jag inte va det inna heller utan bara inbillat mig det...så jag hade kunnat göra ett väldigt stort misstag vilket va tur att jag blev hejdad ifrån...så helgen har varit halvbra...

jag e glad för alla mina vänner som stöttar mig och som jag kan prata med...även om jag tjötar mkt mer om mig själv just nu för tiden än vad jag lyssnar på dom...vilket e olikt mig...men jag ska försöka bättre mig igen och vli den jag är...

asså sitter och lyssnar på tatu just nu och det e liksom lite störande...för när jag lyssnar på dom så får jag en konstig känsla i magen...precis som när man e kär...men jag e ju inte kär i musiken eller vad man säger...det känns väldigt konstigt...desutom finns det några jag e kär i som inte e dirket besvarad kärlek...men e glad att jag åtminstonne får vara dom nära hur mkt som helst...vilket e väldigt skönt...

alla mina vänner e det dyrbaraste jag har...eftersom jag just nu e singel så har jag rätt bra om tid med dom så...

men jag ska väl inte skriva något mer nu...isåfall får jag väl skriva det någon annan dag...

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0