28 oktober 2008

Hej! nu sitter jag här i gen och klockan e ju bara runt 9 på morgonn...säkert massor som sover nu förutom dom som jobbar...jag har ju typ höstlov...rätt gött faktiskt...men har jobbat jag med...från 5 på morgonen till typ va la klart vid 7-8...jobbar med mjölkkor...men det gör jag på fritiden för annars e jag i skolan...
väntar på att åka med bussen som går 19 över 9...

så nu har jag inget och göra...eller jo...jag sitter och tänker på allt möjligt...mest på att jag hatar min dator för den har krånglat ett bra tag nu...och så tänker jag på mitt kärleksliv...vilket för tillfället inte går så jättebra...för jag kan inte bestämma mig om hur jag vill ha det...jag gillar en del personer som inte gillar mig på samma sät...men det e oxå några som gillar mig som inte jag gillar...sen så e det ju alltid svårt att hitta någon att tycka om...det tar tid helt enkelt...
men det jobbiga är att jag hela tiden tänker på mitt x vid namn anna...hon liksom gjorde mig alltid så glad och jag trivdes så himla bra med henne..tills det tog slut för hon ansåg att det va för långt avstånd...så det kan jag förstå...men det e vad jag har i huvudet...

sen tänker jag på en person  som jag helst gärna inte vill såra...men som jag kommer vara tvungen att såra för att vi e för olika och jag inte har några känslor för henne som hon har för mig...så det blir inget med det...dessutom e jag nog inte mogen för ett nytt förhållande...eftersom mitt sista tog slut för några månader sen...och innan det förhållandet hade jag varit tsm med en annan tjej i 2 år...så jag känner att det e nog dags att börja tänka om...



så nu har jag tänkt om...vilket säkert händer igen att jkag kommer börja tänka på det...som vanliogt...jävligt irreterande...jag förstår liksom inte varför jag e sån...tyvärr gillar ju dom jag umgås mig för den jag är...men ibland gillar jag inte mig själv...det e det som e lite jobbigt ibland...för jag har olika sidor...det har alla...men mina skiljer sig så starkt från varandra....och det e rätt störande oftast...

det ända som får mig att bli glad och får en konstig känsla i magen e T.A.T.U...dom e väldigt bra oh man blir liksom...fundersam lite när man lyssnar på dom...dom e heta snygga och sjunger bra...men jag blir ändå alödrig kär i en kändis...vet massor som blivit det...men jag blir inte det...tycker det bara e patetiskt för man vet ju att man aldrig kommer bli tsm med en kändis så...det e bara att bita ihop liksom...jag tar liksom livet för vad det är...orkar inte bröta med en massa sådant...

jag e väldigt simpel och kanske inte direkt lätt förstårlig...men när man väl vet hur jag tänker så e jag ganska förutsägbar...men en av mina bästa kompisar jag varit kompis med sen jag föddes...vet knappt hur jag tänker ibland...men så är det ju...

men nu ska jag snart åka t halmstad och träffa mysis^^

ha det bra:)


Kommentarer
Postat av: Martina

Saknar dig!!! När vill du träffas?:D

2008-10-29 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0